A nostra cumpagnia hà introduttu un novu tipu di schermu di finestra invisibile

A nostra Cumpagnia hà recentemente introduttu un novu tipu di schermu di finestra invisibile

A reta high-permeability hè una nova casa high-end nantu à u mercatu, adattatu per l'assemblea in e porte è Windows relativamente novi, per risponde à i bisogni di i clienti high-end. Ùn pò micca solu ghjucà l'effettu di a prevenzione di l'insetti, ma ghjucà ancu u rolu di anti-furtu, è ùn affetta micca l'aspettu.Screen impressione: trasparente, internu à l'esterno sguardu cum'è una strata di vetru culurita luminoso, esterno à l'aspettu internu hè fuzzy, absentminded.With serrature d'alta qualità è accessori, protruding stu porte anti-furtu è Windows funzione supiriuri, qualchi features.With di qualità di stu porte anti-furtu è Windows, lassari a vostra casa nant'à un latu in ventilation, breathable, senza mosquitoes.The usu di a nostra rete porte è Windows cum'è u high- i prudutti fini di u mercatu d'oghje, assai populari, a pruspettiva di u mercatu hè assai larga.

Ci sò i seguenti funziunalità principali
1. Prutezzione di sicurità: eliminà i fatturi inseguri, evite u dannu è l'aggressione di rati, serpenti è mosquitoes.
2, impediscenu a cascata da alta altitudine: micca perchè u vostru zitellu hè attivu è in una situazione insegura.
3, invisibili è trasparenti: senza refuggiu, senza sensu di depressione, luce interna naturale in ogni mumentu.
4. Facile à apre è faciule di scappà: invece di a fence fissa tradiziunale, hè faciule per scappà rapidamente da a scena in casu d'incendiu è accidenti d'urgenza.
5, risparmiate l'electricità è u risparmiu d'energia; Ùn formate micca l'ostruzzione di l'aria, a brisa interna in ogni mumentu, riduce l'operazione di climatizazione inutile.
6, mantenimentu faciule: a pulizia di polvera è oliu hè cunvene è simplice, cù un aspiratore, una spugna assorbente o un scrub di spazzola pò esse luminosu cum'è novu.
7, resiste à l'ultraviolet; Pò ghjunghje sin'à u 30% di a luce ultravioletta, permette di gode di u sole à u stessu tempu, ma pò ancu evità danni ultravioletti à a pelle.
8, pianificazione umanizatu: u megliu pianificazione di prutezzione di l'angulu di a porta è di a finestra in Cina, riduce i danni di porte taglienti è Angle di collisione di Windows à l'anziani è i zitelli.
9, prutezzione ambientale bassu di carbonu; Selezzione di materiali di prutezzione di l'ambiente, senza contaminazione.
10, largamente usatu: largamente usatu in zoni residenziale, residenziale, residenza anziani, ville, alberghi, uffizii è altre porte è prutezzione Windows.

nutizie01

nutizie02


Tempu di post: 30-lugliu-2021