A cumpagnia hà firmatu cù successu l'ordine di maglia di gabion

A Cumpagnia hà firmatu cù successu l'Ordine di Gabion Mesh

Celebrate calorosamente u successu di a cumpagnia firmata u prughjettu di sicurezza di l'acqua in Thailandia 1200000 rete di gabbia di pietra piatta
Dopu un longu tempu di negoziazione è cunsultazione, a nostra sucietà hà firmatu cù successu l'ordine di rete di gabbia di petra cù i clienti tailandesi.
A quantità di l'ordine hè più di $ 300,000.E rete di gabbia di petra di alta qualità di a nostra cumpagnia sò entrate cun successu in u mercatu tailandese è anu fattu una grande cuntribuzione à a prevenzione di u disastru di inundazioni in Tailanda.Questu ordine hè divisu in trè lotti di spedizioni è hè previstu per esse cumpletu in 30 ghjorni.

A Tailanda recentemente inundata, a nostra reta di gabbia di petra, pò riduce in modu efficace u disastru di l'inundazione, prutegge a Tailanda face à u disastru di inundazione.

HEBEI YIDI IMPORT AND EXPORT TRADING CO.,LTD Fundata in u 2019, a nostra sucietà produce è vende principalmente rete di saldatura saldata, rete di filu quadrata, rete di gabion, rete di filu esagonale, schermu di finestra, filu galvanizatu, filu di ferru neru, chiodi cumuni. più di 20 anni di sperienza di pruduzzione, esplorazione è innuvazione, esportemu in parechji paesi, Tailanda, Stati Uniti, Belgio, Estonia, Mediu Oriente è Africa. Vendite annuali di più di 100 milioni.a nostra sucetà s'hè sviluppata in una impresa orientata à l'esportazione cù un staffu di 220 travagliadori cumpresi 20 tecnichi è 80 set di macchine avanzate è equipaghji di ispezione.Intantu, a nostra cumpagnia hè unu di i più grandi produttori di rete di filu saldatu in Anping, Cina.Più di 90% di i nostri prudutti sò esportati.Ci vantamu una tecnulugia di produzzione avanzata è una ricca sperienza di produzzione.

nutizie 1 nutizie 2

 


Tempu di post: 30-lugliu-2021